søndag 12. juli 2015

1830ish fairy prince, del 2

Eg skulle eigentlig vente med å poste meir til eg var 100% ferdig, men symaskina har bestemt seg for å slå seg vrang, og eg orker ikkje sy knappehull for hånd, så det får vente, og i mellomtida er jo alt det viktigaste ferdig og eg kan vise bilder av det!

Først, som lovet, den ferdige skjorta:



Og ein heil haug arbeidsbilder (inkludert syngende triste franskmenn):



Kjære vliselin, du er. veldig. fin?

Maljer er the bane of my existence; dei fire første gjekk heilt fint, dei to siste berre lol nei, men det ser ok ut så lenge man ikkje stapper trynet heilt inntil, så ok da.

[les mis vits]


Tilpassing, og utruleg mønstermatching som for det meste berre var veldig flaks.

Og sånn.. mange timer seinare (og det skal nevnes at det har vert både blod, svette og tårer inkludert i dette arbeidet, og eg meiner det bokstavelig):




Bringing sexy back back

Blomstrete på utsida, raud på innsida, akkurat som meg.

Eg må innrømme at eg er ganske forelska i bakstykket, i all sin enkelhet, men det er noko med snøringa som berre. mmmm.

Silkeskjerfet fungerte ikkje til å lage sløyfe med, dvs eg ville/turde ikkje å gjere så mykje meir med det, så eg fann eit restestoff av mørkegrøn bomull og sydde meg kjapt eit nytt eitt så eg har noko å variere med. Og eg har lært meg tre ulike måter å knytte dei på, så, det er ikkje så verst, syns eg.

Ok denne kunne nok vert knytta betre men eg orka ikkje å fikle meir med den shhh.
Sjølvsagt brukte eg dette som unnskyldning for å ta fleire bilder av alt saman

Skulle hatt ei nål til til å helde vesten saman, men når den får knapper på seg blir det nok perf.

Så nå må eg berre sy meg ei bukse, fordi ingenting eg har går an å bruke til dette, så.. det blir nok eit mareritt, men hey, eg har lært sykt mykje berre på desse få dagane eg har arbeida med skjorta og vesten, så eg har trua!

6 kommentarer:

  1. Dette er bare så kult at jeg dør litt! Kommer til å la meg inspirere av den knyteryggen i mine fremtidige kreasjoner!

    SvarSlett
  2. Herregud, det ble så kjempefint. bare, kragen på skjorta, ryggen på vesten og mønstermatchinga (HOW) og bare, bare.. *-*

    SvarSlett
  3. Svar
    1. TUSEN TAKK SÅNN EIN MILLION ÅR SEINERE! :')

      Slett